20 Ekim 2012 Cumartesi

AutoCad 2007 Crack

AutoCad 2007 Crack

Rar' açın.
Açılan klasördeki dosyaları AutoCad' in yüklü olduğu yere kopyalayın.
Değişimi onaylayın.
Programınızı açın.
Artık Full...


Not: Boyutu neden fazla diye sorabilirsiniz bunun sebebi dosyanın boyutunun küçük olduğu için indirme sayfasında 0 mb yazıyor ve herkes link kırık vs. gibi yorum atıyor o yüzden crack dosyasının yanına müzik dosyası koydum. Rahatlıkla İndirebilirsiniz.





İndirme Linki 
Son Güncelleme: 22.02.2013

8 yorum:

  1. Anonymous04:07

    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler kardeşim hallettim sayende

    YanıtlaSil
  3. Anonymous10:12

    mehmet bey linki yükledim ama açamadım bana yardım edermisiniz?

    YanıtlaSil
  4. bilgisayarınızda winrar adlı program yüklü değil sanırım bu programı internetten bilgisayarınıza indirip kuruuz ve dosyayı açınız ve yukarıdaki işlemleri uygulayınız

    YanıtlaSil
  5. Anonymous11:37

    winrar programı yüklü
    Açılan klasördeki dosyaları AutoCad' in yüklü olduğu yere kopyalayın. Biraz açarsanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. programı yüklediğinde c:\program files\autodesk veya autocad tam hatırlamıyorum işte onlardan hangisi yazıyoya o klasörün altına kopyalıycaksın

      Sil
  6. Anonymous10:20

    çook teşekkürler

    YanıtlaSil
  7. Anonymous23:00

    üstad büyüksün..

    YanıtlaSil