22 Mayıs 2013 Çarşamba

Gta SanAndreas İndir / Full / Tek Link



Merhaba Gta Oyuncuları,
Bu yazımızda sizlere en çok oynanan Gta serilerinden birini paylaşacağım.
Gta Oyununun Dünya genelinde gördüğü ilgiyi pek bilmem ama şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bu oyun ülkemizde bir fenomen haline gelmiştir.
Türkiye de pazar payı oldukça yüksek olan bir oyundur. Oyundaki gerçeklik hissi de tercih edilme nedenlerinin en başında gelmektedir.
Sokaklar evler arabalar caddeler dükkanlar vs hayatımızın içinden birer parça olması oyuna karşı daha sıcak bakmamızı sağladı.
Gta SanAndreas indirmek isteyen ziyaretçilerimiz sitemiz üzerinden full ve tek link indirme imkanıyla indirebilirler.

Gta SanAndreas Sistem Gereksinimleri

  • İşlemci: 1 GHz Intel Pentium III veya AMD Athlon
  • Bellek: 256MB RAM
  • Ekran Kartı: 64MB
  • Sabit Bellek: 2 GB Boş Alan

İndime Linki


28 yorum:

  1. Anonymous00:12

    teşekkürler işte bunu arıyordum :)

    YanıtlaSil
  2. Anonymous03:06

    eyvalla gardaş

    YanıtlaSil
  3. indiriyorum inşallah sorun çıkarmaz

    YanıtlaSil
  4. eyv arıyodum bunu

    YanıtlaSil
  5. Kardeş 2 yıl önce oyunu bitirdim şimdi hine indirdim bitirmeme az kaldı bu paylaşımın için teşekkürler.Grand Theft Auto SAN ANDREAS tartışmasız ROCKSTAR GAME'in en iyi oyunudur.GTA 4 çıktı ancak bunun kadar iyi değil grafikler mükkemel ancak GTA SAN ANDREAS kadar eğlenceli görevleri yok:)
    Çok Saol.

    YanıtlaSil
  6. çoğu sitede aradım bulamadım 1tane buldum oda gta-sa exe hatası verdi .çok sğol:):):):):)

    YanıtlaSil
  7. Anonymous10:05

    çok saol gardeş

    YanıtlaSil
  8. Anonymous22:12

    saol

    YanıtlaSil
  9. Anonymous01:31

    sagolasın kardeş oyun süpeer

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler şimdi deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  11. tesekkurler simdi deniceğim olursa allah yolunu rast getirsin

    YanıtlaSil
  12. Anonymous14:44

    deneyeceğim saolun

    YanıtlaSil
  13. Deneyeceğim sagol kardeş suan iniyor insallah çalışır

    YanıtlaSil
  14. Anonymous19:45

    saol kardeş çalıstı

    YanıtlaSil
  15. Anonymous22:41

    indiriyorum çalışır inşallah çalışırsa yorum atmam. çalışmassa atarım.

    YanıtlaSil
  16. Anonymous08:50

    İNDİRDİM SÜPER GÖREVLERİ BİR HARİKA ÇOK ZEVKLI OYUN FPS BIRAKTIM BUNU OYNUYORUM

    YanıtlaSil
  17. kardeş şuan indiriyorum İNŞALLAH çalışır çalışırsa Allah rağzı olsun çalışmassada Allah rağzı olsun paylaşımın için saol .

    YanıtlaSil
  18. emeğine teşekkürler hemen indirip oynuyorum çok saol.

    YanıtlaSil
  19. tek link vay be çok teşekkürler millet partlarla yayınlamış çok saol admin

    YanıtlaSil
  20. şuan iniyo eğer çalışırsa helal olsun kardeşim sana.

    YanıtlaSil
  21. İnşallah İyidir Şu An indiriyorum

    YanıtlaSil
  22. yükledim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  23. Mahmut06:22

    indiriyorum inşallah sorun olmaz

    YanıtlaSil